User:polikistik-over-tp-bebek195083
Jump to navigation
Jump to search
Tek çocuğu bulunan ebeveynlerin de tüp bebek uygulamasının faydasına ulaşılabilir olup olmadığı sıkça sorulan bir sorudur. Doğrudur ki, yasal olarak bir durum
https://48yandatpbebekyaplrm885152.yomoblog.com/49316072/1-Çocuğu-sahip-olanlar-tüp-tüp-bebek-başvurabilir